11 Şubat 2017 Cumartesi

 MFÖ - Tam Ortasındayım

Yasamak ve ölmek, aci ve nese, yürümekten yara olmus ve su toplamis ayaklarim ve evin arkasindaki yasemin, zulüm, sayisiz acimasizliklar, tüm bunlar icimde tek ve güclü bir bütün gibi ve hepsini bir bütün olarak alip kabul ediyorum, ve sadece kendim icin, su ana dek baska kimseye aciklayamadan anlamaya basliyorum, her sey nasil da birbirine bagli. Uzun yasamak istiyorum, daha sonra tüm bunlari bir kez daha aciklayabilmek icin ve eger bu bana ihsan edilmezse, öyleyse, bir baskasi yasamima benim biraktigim yerden devam edecek ve iste bu yüzden son nefese dek öyle iyi ve inandirici yasamaya devam etmeliyim ki, benden sonra gelen kisi en basindan baslamak ve bu kadar zorlanmak durumunda kalmasin.  


Etty Hillesum, Das denkende Herz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder